Себастьян Буін проходить один з найскладніших маршрутів світу: "Jumbo Love" категорії 9b

Себастьян Буін (Sébastien Bouin) на маршруті "Jumbo Love" категорії 9b
Себастьян Буін (Sébastien Bouin) на маршруті "Jumbo Love" категорії 9b


Знаменитий французький скелелаз Себастьян Буін (Sébastien Bouin) повідомиві на своїй сторінці в соцмережах про проходження ним одного з найскладніших скелелазних маршрутов світу "Jumbo Love", що має категорію 9b та розміщений на скелях Clark Mountain на кордоні штатів Невада та Каліфорнія у США.
Для проходження Себастьяну знадобилося 10 днів роботи на маршруті.

Від редакції:
Маршрут Jumbo Love свого часу став найскладнішим маршрутом у світі, хоча це визнання було спірним, проте більшість скелелазів визнали найскладнішим маршрут складністю 9b, пройдений Крісом Шарма в 2008 році.
Це був 80-метровий маршрут, вперше пробитий Ренді Лівіттом на скелях Clark Mountain на кордоні штатів Невада та Каліфорнія у США.
Складність щодо маршрутів 9b полягала в тому, що на 2008 рік це був четвертий претендент на цю класифікацію.
Трохи менш як через 7 років з моменту першопроходження маршруту його перше повторення зробив американець Ітан Прінгл (Ethan Pringle)
У 2018 році маршрут повторив Джонатан Сігрист (Jonathan Siegrist)
Через 4 роки, у жовтні 2022, маршрут повторив і Себастьян Буін (Sébastien Bouin)



"Минулої середи збулася моя давня мрія.
Ця королівська лінія приваблювала мене вже давно.
Справжнім натхненням було бачити відео з першого проходження Кріса Шарми.
Я почав займатися скелелазінням приблизно в 2005 році, і це був один із найнеймовірніших фільмів про скелелазіння, які я дивився на той час.

Jumbo Love виглядав як усе, що мені подобається в скелелазінні: ідеальна, величезна помаранчева стрімка стіна посеред пустелі Мохаве.
Я знав, що ця лінія і ця стіна будуть моїм чистим стилем скелелазіння.

Сходження на цю лінію – це те, чого я чекав кілька років.
І я точно не розчарований. Це дивовижна лінія з ідеальними рухами.

Але Jumbo Love - це не просто важка лінія, це ціла пригода.
Я повністю недооцінив загальний процес, драйв, бездоріжжя та підхід.
Ми тричі міняли машину, тому що вони були недостатньо пристосовані, щоб дістатися до скелі. Ми також замінили дві шини через аварії на бездоріжжі,...
А потім ще потрібно було пройти годину треккінгу.

Я звик лазити багато днів поспіль. Але тут це було б помилкою. Треба було економити сили і поберегти себе, підтримуючи енергію та мотивацію.

Кілька ночей ми спали в пустелі, щоб не їздити кожен день під скелю.

Я пройшов цей маршрут на свій 10-й день сходження!

Моєю головною метою було б створити новий, більш прямий варіант Jumbo Love до вершини скелі, який, як передбачається, буде складнішим.
Мій підхід був простим: знайти найкращі ділянки в Jumbo Love, щоб мати найвищі шанси пройти його більш пряму версію (додавши маршрут 8c+ перед 9b).

У цьому процесі я використовував наколінники (на трьох ділянках).
Цей вид каменю (помаранчевий камінь із зачіпками типу "кишені") насправді не найкращі для використання наколінників, але я все одно виявив, що вони трохи допомогли, хоча я використовуваі експерементальну модель.
Половину часу я падав, зісковзуючи з колін.
У якийсь момент я майже відмовився від цих наколінників, тому що це було надто непрогнозовано.
Я подумав, що маршрут буде трохи важчим без наколінників, але набагато безпечніший, якщо у вас є необхідна сила.

Але, при цьому я все ще думав про свій варіант прмого маршруту.

Зі стандартним початком маршруту Ви підходите до грандіозної вершини скелі з доволі великим запасом сил, тому що до ключа машруту Ви лізете по відносно не складних ділянках категоріїї до 8а. Тож у мене все ще було багато сил, щоб досягти ключа з початкового старту.

Тим не менш, щоб почати з прямій ділянці (що додає маршрут 8c+ безпосередньо перед ключем), мені потрібно було б знайти менш важку ділянку маршруту, навіть якщо вона більш технічна. Ось чому я залишився зі своїми наколінниками.

Наколіники допомагають на цьому маршруті, але я не думаю, що вони змінюють категорію.
Це не схоже на «Iron Curtain» чи «Change», де наколінники мають велике значення.
Я думаю, що Jumbo Love залишається на тому ж рівні трудності, незважаючи на те, проходите Ви цей маршрут з наколінниками чи без

Цей маршрут дійсно приголомшливий!
Неймовірне футуристичне бачення від Ренді Лівітта в 90-х роках!
Дякую за футуристичне бачення та лінію.
І дякую за натхнення Крісу Шармі"
- повідомив Себастьян у своєму блозі

Зі свого боку зазначимо, що з цим проходженням в активі Себастьяна значаться вже 34 маршрута складності від 9а+ та вище (включаючи сім маршрутів категорії 9b, один маршрут категорії 9b+ та один 9с), що робить його третім скелелазом у світі (після Адама Ондри та Александра Мегоса) за кількістю пройдених маршрутів подібної складності!

Докладніше про це читайте в нашій статті: НАЙСКЛАДНІШІ СКЕЛЕЛАЗНІ МАРШРУТИ У СВІТІ

Теги: Себастьян Буін, Sébastien Bouin, Jumbo Love, скелелазіння
Автор: Редакція 4sport.ua
Опубліковано в скелелазіння

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ

ІНШІ НОВИНИ РОЗДІЛУ